News
Ogłoszenie o naborze wniosków na usuwanie azbestu
06.03.2020
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Fałków ogłasza nabór wniosków na usuwanie odpadów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Fałków w 2020 r.
W związku z faktem, iż Gmina Fałków zamierza ubiegać się o pozyskanie środków
z WFOŚiGW w Kielcach na realizację w/w przedsięwzięcia, niezbędne jest wcześniejsze określenie listy wnioskodawców, ilości wyrobów azbestowych oraz szacunkowych kosztów realizacji zadania. Sposób realizacji wniosków będzie jednak uzależniony od wielkości pozyskanego przez Gminę w 2020 r. dofinansowania.
O pomoc mogą ubiegać się osoby fizyczne, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie Gminy Fałków. W ramach zadania planuje się dofinansować koszty związane z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem pokryć dachowych z eternitu oraz usunięciem materiałów zawierających azbest składowanych na posesjach.
Odbioru, transportu i przekazania do utylizacji dokona firma wybrana przez Wójta Gminy w trybie zapytania ofertowego.
Wnioski przyjmowane będą w Urzędzie Gminy Fałków do dnia 16 marca 2020 roku.
Druki wniosków wraz z załącznikami można pobrać w Urzędzie Gminy Fałków pokój
nr 101 lub strony internetowej http://www.bip.falkow.pl/index.php?id=357
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu Gminy Fałków można uzyskać pod nr tel.: 44 787 35 35